Mai sunt doar două zile până la Future of Media 2015. Evenimentul este organizat, din nou, de Evensys în parteneriat cu Vodafone România, Bitdefender și Unicredit Bank.
Mi-am dat încă o șansă (după experiența Webstock) și m-am înscris ca blogger oficial, cu un entuziasm timid, de care nu credeam că aș fi capabilă. Spre deosebire de Webstock, la Future of Media mă duc practic cu ochii închiși, fără nicio așteptare.
M-am uitat pe lista speakerilor cu teamă, vă spun sincer. Mereu am emoții când vine vorba de oamenii, pe care ar trebui să-i ascult într-o anumită împrejurare, pentru că nu pot asculta pe oricine. Și asta, pentru că, din punctul meu de vedere, în România sunt încă puțini oameni capabili și cu experiență relevantă, care pot pune punctul pe ”i”, atunci cînd vorbesc despre tendințe în media, online publishing sau digital marketing în 2016. Și cam despre asta ar trebui să se discute la Future of Media. Majoritatea dintre ei sunt buni la aproximarea acestor tendințe, lucru care pe mine nu mă satisface deloc.
Dincolo însă de pesimismul debordant, pe care am decis să-l împărtășesc cu voi, sunt totuși curioasă să văd ce vor avea de spus la Future of Media, Orlando Nicoară, Ioana Filip (Noul Executive Creative Director de la MRM/McCann) sau Dan Sendroiu de la Graffiti BBDO. Pe lângă aceștia, mai prezintă interes și Alexandra Iavorschi, Managing Director, StarcomMediaVest Group.
Dacă-ți pasă, câtuși de puțin, de specialiștii din media, advertising, marketing, și e-commerce poate că n-ar fi rău să vii și tu la eveniment, pe 26 noiembrie, la Crowne Plaza Hotel. Înregistrările participanților vor începe la ora 09.00.
Ne vedem acolo?
Be the first to comment on "Ne vedem la Future of Media, pe 26 noiembrie!"